Tuesday, December 16, 2008

Sebulan berlalu


Hari ni cukup sebulan Ezam pergi meninggalkan semua..urmm...Dalam gembira Dingin masuk final...yg telah pergi di lupa jangan..Actually masa dlm gembira2 ni..Sebenarnya Vios sentiasa dimana2..Mcm nk suh ingt kan dia..Memang teringt sebenarnya...Kan best kalau dia ada sama..ummm.. :( Apa2 pun kita doa sama..Moga dia berada di tempat org2 yg beriman..Amin...

Ok..cite arini ek..Ummm...brapa bnyk ummm daa..hahaha..Tak de apa sebenarnya..Cuma rasa penat sikit la..Eh bukan sikit..Banyak!hahahahah..Then aku rasa happy sikit..Coz setelah lama tidak berborak dgn seseorg..Aku dh berborak dgn dia..Tapi kalau jumpa tk tahu la aku..ehhehe..Coz kami dh lama tk berjumpa and bercontact..Bnyk sgt kisah nya yg telah berlaku...So masing2 buat haluan sendiri kan..Ok arh...nk chow chin chow..bye..

3 comments:

Anonymous said...

beberapa hari sebelum arwah operation, dia ada tanya aku dalm keadaan dia sakit tu.. "kak g masuk semi final tak?" dlm sakit macm tu pun dia ingat jugak kat ZZ.. aku ckp insyaallah masuk..

my name is KARL said...

sama gk teringat kt arwah ezam...

x bek tido lmbt wahai kakakku.. x elok tuk kesihatan!!!

liza said...

genap sebulan arwah pegi kan. cepat tul masa berlalu. semoga dicucuri rahmat ke atas rohnya. Amin..