Wednesday, February 18, 2009

BASI + BIAL = ???


Leh agak tk apa dia BASI + BIAL ??Kalau dpt agak bagus..Tak perlu aku terangkan..Ahahahaha..Letih la nk terang..Paham2 sendiri je la ek..Ehehehe...Bila masing2 macam tajuk atas tu tu yg jd bengong tu..Ahahaha...Then ckp tak serupa bikin ye jugak..Tau complaint complaint complaint..Kalau complaint tp diri sendiri bagus dari aku tk apa la gak..Ni yg hadooo..Nk menipu pandai..Tapi nk cover tk pandai..Camne tu??Bongok!Bila ada yg buat hal mula la dtg cari aku...Meluahkan perasaaan..Cam mengadu nasib la gitu...Yg lagi sorang tu lak..Tiba2 nk mrh aku sbb tk ikut kehendak dia..Ingt ko cantek nk aku ikut ko??Pi la ajak sesapa2 yg baik dgn ko...Aku ni kan jahat...Ha pegi...Tak gitu??Uhuhuhu..Ok arh..Penat aku meroyan..ahahahha...Chow Chin Chow...

2 comments:

adib said...

aikkk.. marahhhh nampak? marah ka?

azai said...

alah pesal lah susah sgt nak terangkan, ambil lampu suluh, on kan! hah..kan dah terang. wakaka