Saturday, February 28, 2009

MISTERI


Semalam aku emel kat kwn sekolah aku dulu yg pasal makna tarikh lahir tu..Then dia reply...Ko punya betul..Ko memang misteri dari dulu sampai skang..Ahahahahaha..Bila aku tny balik ye ke?Ha ak katanya..Sbb susah nk tgk aku cerita psl perasaan...Bila waktu terdesak baru cite..Ahahaha...Dia ni kwn aku dari zaman sekolah menengah lagi...Dah kawin pun dia...Ada anak sorang...Kira dia la kwn aku yg paling lama..Dan dia yg mmg paham perangai buruk @ baik aku..Ehehehe...Abis dia cite kat aku apa yg dia tahu psl aku..Kehkehkehkeh...Caya la bai!Semua ko tau..Ahahaha..Tapi tidak sama skali betul...80% je..Kata pun kwn sekolah kan...Mmg lama juga aku kwn dgn dia..Dulu dia ada masalah dgn husband aku pun dia cari aku and famili aku..Kira famili aku mmg kenal dia and keluarga dia...


Balik keje td kena hujan..Terus pening kepala aku...Then aku mandi cepat2..Kang lagi teruk pening nya..So apa aktiviti korang hari Sabtu dan Ahad ni??Sure ada yg bercuti sana sini kan...Have a nice day uols!hehehe...Ok arh..Chow Chin Chow...............

2 comments:

my name is KARL said...

kak ina...

karl weekend ni...

byk discussion je...

for assignments

ina said...

selamat buatssignment..ehheheh