Tuesday, April 21, 2009

SAKIT DADA KU MENAHAN MARAH!


Huahuahuahua..Tajuk very the kan..Heheheh..Actually mmg pun..Sakit rasa dada aku sbb menahan mrh...Rasa cam nk pecah je dada tu ha..Kalau boleh jantung tu keluar,mau dia ckp..Hoi!!Udah2 la tu..Sakit aku ni haaa..Hahahaha..Apa yg buat aku menahan itu?Bnyk benda..


>> MENAHAN MRH PD ORG YG KITA SAYANG
>> MENAHAN MRH PD YG HENDAK DI MRH..krn bahaya wwoo..takut terlebih plak kata2 ku itu....
>> MENAHAN MRH PD ORG YG TIDAK DIKENALI...krn telah memungkiri janji..yg tidak di kenali ni sbb nya keje partime aku ni la..keje apa?sibuk je nk tau..kuikuikui...keje ni aku dok sms,berinternet segala..so kira cam zaman cyber gitu..heheheeh...so mrh pd org yg tk di kenali pun tk guna kan..just aku bamboo dlm sms je laa..bila tkde job,cari aku..bila aku bg,tk dtg...pastu tk bgtau tk dtg..ada lak yg tk dtg bg alasan sbb tertido..pastu ada kelas..abis masa aku tny ckp ok je..bengong...


Tu bab mrh kan..Ha..ni lain lak..

>>TERASA HATI DGN RAMAI ORG...Haaa...ni lain sikit..Hehehehe...Cuba bayangkan..Kita tk mampu utk berkata apa2...Melainkan mendiamkan diri..Dan akhirnya memakan diri sendiri..Sapa yg merana?yg makan hati??Aku juga..Org lain tahu ke??Seharusnya tidak..Yg lain tahu menunding jari je...Pdhal tidak tahu situasi aku bagaimana..Yg org rapat dgn aku..Ni lg satu mslh..Dia tidak nmpk kesusahan aku..Tapi hanya nmpk luaran aku..Aku tk pasti samada dia saje je buat begitu..Krn pd dasarnya,dia yg ku kenali,klu kita tidak bercerita,dia tidak akan tny..Bila kite bercerita baru dia akan bg comment..Yg jenis aku lak,mmg tidak bercerita sama skali..Hahahahahaha
Yg pasti aku rasa moody semacam ni maybe bendera merah on da way kut..Kuikuikuikui...Ha??Hadiah hari lahir??Sambutan hari lahir thn nih??Oh..tidaaaakkk aaaddaaazzzzzzzzzzzzzzz..Kenapa tkde??Krn aku bukan org penting pun..Kwang kwang kwang...
Chow Chin Chow...

No comments: