Friday, April 10, 2009

SBB MULUT BADAN BINASA


Comel plak gmbr tu bila mrh..Hahahahah..Cam aku tulis..kerna mulut badan binasa..Haaa..well well well..Aku dpt satu cerita yg agak menarik..Bila mana manusia yg di katakan susah nk mrh,baik hal lagi la kaedahnya,buat la lagi..Besar sgt ke hal nya??Takde la besar kut..Ye lah..kalau besar manusia baik ni sure tk buat lagi kan..Brapa ramai lagi ko nk menjaja nama ku ini??Tak cukup ke kau sudah memalukan aku pd semua org..Ko yg silap bercerita dgn org yg ntah pa pe,then yg menjadi malu adalah diri aku..Malu kerna kisah antara aku dgn manusia baik ini di ketahui oleh semua org..Semua org yg juga manusia baik juga la kaedahnya..Ye lah..Aku ni kan jahat sesaja..Diva la katakan...Apa2 pun,aku nk bgtau..Skali ko buat hal,seumur hidup aku akan ingt..Tap manusia baik ni bukan skali buat hal..Bnyk kali..So simple as that...Aku akan jumpa ko bila aku rasa perlu nanti..Bila aku rasa cam nk sepak kau aku akan inform ko,we meet...And i want to know everything..Tp buat masa skang masih tkde rasa apa..Cuma rasa nk lempang je..Hahahahahah..Sekian Terima Kasih...Chow Chin Chow..

2 comments:

Qarl said...

aiyo kak ina

takut nih

ina said...

kaann..hahahahaha...