Sunday, May 17, 2009

DUGAAN


Dari ari semlm lagi aku dok mencari E..Tapi dah dpt...Pastu td E tk dtg..Last minit tk dtg..Call tk angkat..Adoi!!Pening...Skali lagi sorang E pun tk dtg...Arrhhhhhhhhhhh..Semlm nya plak kwn aku yg sepatutnya incharge arini kunci moto hilang!Tu pun 1 hal..Udah kena cari org lain utk incharge kat Danau Kota nanti...Uh!!!!Cam sial..Arini lak dari pagi td aku ada majlis keluarga..So mmg tk leh nk tgk hp ke apa ke..Just sms jer...Tak ke cam sial...Time cam tu la dok itu ini tk dpt...Uh!!So dari pagi aku dah jd cam org giler..Lebih teruk bila mana D sudah sampai di tmpt yg sepatutnya..Tapi E tk dpt2 lagi..Ada sorang E dh sampai..Tapi brg yg aku suh bwk tk bwk!!!Adoi camne nk diteruskan...Benci nya laaa...Pastu dia ckp sbb last minit inform...Ayo..Sah2 aku dh inform..Sengal..Pastu E yg lagi sorang tk dpt dihubungi...Tak tau la aku kenapa...Kencing betul!!Urrhhhh..

Around 5.30petang lak...Sorang lagi E yg berada di Kg Baru lak call..Kata payment kurang..Erkkk....Tup tup...Misscommunication...Sah2 mamat ni pangkah aku...Mmmg buruk la nama aku pasni...Buruk lagi...Uhuuhhuhu....Dugaan yg agak pening juga aku arini...Uhuhuhuh...Ok la...Mau sambung tido...Arini aku nk tido je!!!Coz bengang kan..Heheheheh
Oh ya....E ke..D ke dan yg sama waktu dgn nya adalah nama samaran...Wakakakakak

Chow Chin CHow


No comments: