Friday, May 29, 2009

NOTHING HAPPEN


Aku risau bagai nak rak kan...Skali nothing happen..Sabo ajer la aku...Hahahaha..Ekceli dia mencari waktu yg sesuai..Bila dpt mmg confirm aku akan kena...Cuma cara kena tu bnyk bentuk...Maybe dlm ayat perli...Tp perli secara gurau..Atau pun dia terus direct bertny...So tgk la camne tu nanti...Huh...Tadi seolah2 kelmarin nothing happen between us...Pdhal dua2 tngh ala2 menunggu masa ajer...Kehkehkehkeh...Cuma....kami cam jauh sikit la...I can feel that...Tp tu lah..Cam aku ckp...Kesalahan di letak kepada aku...Aku terima..Nk buek camno kan...Terima jer la walaupun pahit,kelat...Uhuhuhu...Harapan aku agak segalanya aku lerai tanpa sedikit perasaan yg bercampur gaur...


TQ again too srz...Dia call kerna risau kan aku...Takut aku buat apa2...Hahahaha..Pdhal dia nk tau cite yg aku sms dia before this..Hahahah..Then aku ada hal kit td...Aku ckp later aku call..Kul 1pagi aku call dia..ahahaha...Suruh call kan...aku call la..Heheheh...Then masa borak tu...Berkali2 dia ckp...Tak ada apa...Buat cam biasa..Bila dia buka cite,baru ko buka cite and terangkan benda yg kusut tu..Biasa la..angin kus2...Sabo ajer la..hahahahaha..Dia just ingtkan aku...Nothing big happen...Yo laahh tuu...Hati aku kusut tau..Uhuhuhu..Hope so laa...
Ok la..dah 2.10pagi dah..Esok nk bangun pagi....Eh esok lak...Karang..Hahahaha...Chow Chin Chow..

No comments: