Monday, June 15, 2009

MENYUSAHKAN ORG!

Apa yg menyusahkan org?Sat lg citer..hehehe...Arini agak bz...Mengemas apa yg patut..Arini closing..Tapi cepat plak abis..Kul 10.30pm dah siap..Heheheh..Caya la Ina..Hahahaha..Bos aku lak cam biasa la dia...sampai kul 10.15pm..Aku dah dok ulang alik ke atas ke bawah..Dia tk sampai2 lagi..Trip ketiga aku dok ke atas dia dh sampai..Dah clear mana yg patut utk di bwk balik..Tu yg cepat abis..Heheheh..So sampai umh aroun 11pm...Lega..Cuma kelaparan sikit..Uwaaa...

Ok la..nk cite psl menyusahkan org...Sabtu terkena dgn sorang budak..Dimana aku call tk dpt2..Masuk mailbox..Kena ada kat tmpt yg sepatutnya kul 2petang..Kelam kabut la aku...Bila aku sms tk delivered and aku call tk dpt..Aku dah menyiram..Sbb benda ni mana leh cancel last2 minit..Aku dh bengang...Aku call lagi sorang budak..Budak ni sepatutnya Ahad dia kena pegi..Tapi aku minta dia pegi Sabtu..Kelam kabut tu...Mmmg last minit..Nsb baik budak ni ok...Cepat je sampai..Mereka dua sampai around 2pm...Tak lama tu,budak yg sepatutnya pegi baru sms terhegeh2 kata ok ok..dia otw..Pdhal aku dah sms tk pyh pegi...Call tk dpt2..HP tu campak aje dlm longkang..Pastu mula la minta maaf..Td dia sms minta maaf..Tp ayat dia tk leh bla..Tak kisah la akak nk ckp apa kat saya..Tapi saya betul2 minta maaf..Alih2 aku jwb..WHATEVER!Soalan aku tk jwb sapa suh..Aku tny apa mslh tk jwb..Then sms minta maaf bla2...Wak lu laa..Uhuhuhu...

Kisah kedua..Hari Ahad plak...Ada dua org telah menyusahkan aku..Cam sial tul..Sepatut berada di tmpt yg aku suh gi tu kul 5petang..Semua sms yg aku anta delivered...Skali aku call sbb takut dorang tk dpt..2org dah tk angkat hp aku...Wahhhhhhhhhhh..Mmg aku dah tk sedap hati dh...Aku call dari pukul 11am hingga 2pm..Bayangkan tk angkat2..So aku buat keputusan cari yg lain..Nsb baik kali ni dpt plak yg elok...Dan ok...Sekali pihak satu lg call kata kena ada awal..Ayak..nsb baik aku dpt budak and mereka move dgn cepat skali..Alhamdullilah...Around 4pm budak yg sorang ni sms kata baru bangun tido..Dan kunci jam tk dngr...Then sbb kata kul 5pm kan...Haaayyyooooo...Mmg kena sembur la dgn aku..Mslh aku ke kalau ko tk dngr jam bunyi?Tak semestinya kata kul 5pm,ontime call 5..Mcm la baru sehari dua buat benda2 ni..Bodoh!Alih2 minta maaf...Aku reply..APA2 JER LA...

Malas aku nk layan budak2 camni..Budak2 darah manis,kena ajar sikit..Berdisplin dan yg sama waktu dgn nya..Ni time camni dh buat taik...Sakit jiwa aku tau..Uhuuhuhuh..Korang mesti pelik kan..Apa la benda yg aku buat ni..Hahahaha..Later la aku citer benda apa...Hahahaha

Chow Chin Chow...

No comments: