Friday, June 5, 2009

NESCAFE

Haaa...nescafe can kat atas tu,kalau sehari aku tk dpt dlm 2x mmg sakit la aku..Hahahahaha..Giler kan..Pernah juga aku minum 4x..Tu kira mmg giler dh tu...Maybe tension terlebih...Hehhehe..Pastu malam tk leh tido...Padan muka sendiri kan...

Oh ya...Aku nk sentuh sedikit cerita...Dimana tentang kepercayaan..Jgn slh pilih kawan..Nk berkawan 100org pun,kwn la..Tetapi bab percaya mempercayai ni berhati2 la sikit..Bila mudah sgt nk bercerita,org lain yg menjadi masalah...Dimana org lain tu mmg dah buruk di mata org tertentu,lagi teruk apabila buruk nya bertambah...Dan mereka2 itu mesti gembira dgn apa yg telah terjadi...Sedangkan yg makan hati,diri org lain...Pastu ada plak yg baik hati menjadi batu api...Tu yg lagi payah tu...Senang lenang la dorang...Heheheh...

Aku senang je...Ko buat hal dgn aku,buat mslh dgn aku...Then aku tk dpt nk luahkan perasaan atau memberitahu perkara yg sepatutnya...Hidup ko akan tunggang langgang...Tk percaya?Nk bg contoh?Hahahahah..Tak pyh la...Kang ada lak yg meracau...Hahahahaha...Ok la...Nanti sambung lagi...Coz bnyk nk tulis..Tapi cam dah blank plak...Wakakakaka..Jgn mare eekkkkk

Chow Chin Chow!

No comments: