Friday, July 17, 2009

3PERKARA

46KG

Haaa???46??erk...Aku timbang semalam..Ayooo...Banyak nya turun..Uhuhuhu..Tp kang kalau makan bnyk kang melampau2 plak naik nya...Hehehehe...Terus jd gemuk..Kehkehkehkeh...Tak apa la..Maintain je laa...Hheheheh...Tapi MCD tetap MCD yek...


GUGU GAGA ERRA

Apasal plak ada gmbr mereka anak beranak ni?Heheheh..Semlm aku tgk program gugu gaga erra ni...Then dia dpt PA baru...Aku kenal PA Erra yg dulu..Nama Angah..Adik nya Zaf Surai FM..Tapi dia dh tk ikut Erra..Keje dgn Bernama katanya..Aku pun dh lama tk jumpa angah ni..Angah ni best..Seronok kwn dgn dia..Tp pas shooting QKQI terus dh tk jumpa minah nih...So masa aku tgk Gugu Gaga Erra ni budak ni baru lagi...Apa lagi..For sure kena dgn Erra...Bley plak dia cite kat org Slim World tu pasal anak Erra..Kadang2 org tk phm..Bila keje dgn artis..Tak kira la psl apa sekali pun pd mereka semua rahsia..Mcm Erra ckp dia tk suka psl dia di bgtau kat sesiapa pun...Pengajaran pd budak tu sebenarnya dan juga mereka2 yg tgk tv..Bukan apa..Bila di katakan amanah,tetap amanah..Kalau ko dh buat org tk percaya kat ko,ko kerja kat mana skali pun org tk akan percaya kan ko...

Org tk phm..Bila kita tk bgtau seolah2 berahsia org akan kata kita kedekut..Tak nk share itu ini..Sedangkan mereka tk tahu..Benda2 kecik skali pun artis2 ni tk suka share..Even pasal baju skali pun..Tu la yg aku pernah alami..Tp alhamdullilah aku tahu yg mana perlu di cerita mana yg tk perlu..Heheheheh..Dan semuanya akan OK jika tidak ada mereka2 yg iri hati :)

PANGGILAN HANGIT

Sapa yg kena?Hahahahah....Rasanya ada yg tahu kan...Heheheh..Actually plan dgn FF dh lama..Tp selalu tk dpt jer...FF bz la..Mak hayam aku tk angkat telefon la..So tergendala sampai sudah..Mak hayam aku??Hahahahah...Tu bos aku la..Mak hayam besau tu yg lagi sorang..Hehehehe...Ari Rabu FF call aku tny details..Sebelum telefon mak hayam aku..Dh bgtau details semua,ok la..Hrp dpt la..Skali angkat plak hp mak hayam aku tu...Heheheh..Then FF sms..Berjaya!Mati la aku ina..Hahahahah...Aku tunggu gak mak hayam aku call aku..Tarak pun..Sampai kesudah..Ampeh...Tak apa laaahhh...

So ari Khamis dah on air...AKu terlepas pd asalnya..Skali aku baca sms dari Kuzza..Alah..dah on air rupanya..Tunggu punya tunggu..Takde plak..Alih2 around kul brapa ntah aku dngr kat mp3...Mmg lawak...Hahahaha...Ada ke belt kena basuh then tukar warna biru..Giler ke apa..Mana pernah di buat org..Hahahaha...FF FF..Sabar aje la aku...Aku suka part last..bila FF ckp versi cina dia ckp..i also do my work..my work kena kan u..Hahahaha..So mak hayam ckp..Kenakan apa plak?U know..I aunty Fara??Mak hayam ckp...Haawwaaawww...Fffffaaarraaaa..Hahahahah.....Best2...Jgn mare ek bos..Hehehehe...

Chow Chin Chow

No comments: