Tuesday, July 21, 2009

SAKIT KEPALAAAKKKKKK

Hari ni aku agak pening kepala sikit..Bukan sakit ke apa..tp pening sbb pk psl shooting yg berlangsung sampai beberapa hari ni..Dgn dua production..Yg satu ok..Yg lg satu ni yg buat aku cam pecah kepala..Ckp nk 33org sehari..Nk guna utk 3 hari..So aku dh dpt..Tiba2 td ckp nk yg matured la..Tua la..Bla2...HAlo!Apasal baru nk ckp?Aku dh siap cari 33org utk 3hari dah tau...Cam keling!Dah tahu aku ada budak remaja pastu baru nk ckp..Ha esok2 nya mereka nk kurang kan org sbb remaja ramai sgt..Kepala atuk dia!Yg pening nya aku..Urrhhh...botak kepala aku!Ingt duit tk jln ke??Menci!!Dah2..Malas cite...Tgk la nanti...Apa yg akan berlaku...Nk bg aku sakit jantung ke apa plak kan...


Ok lah..Tk nk cite psl benda tu...Menyakitkan hati..Makan double cheese burger lagi best..Hahahahah..Baru pas makan..Mak hayam aku belikan..Hahahah..Belanja sempena panggilan hangit..Hahahaha...So aku tny la dia..Apakah perasaan anda bila terkena panggilan hangit??Perasaan ek...Aku pk nk cari ko je..Then aku nk tenyeh jd pendek lagi..Hahahahah...Siot tul..Dia mmg percaya sebenarnya...Sbb masa kena dulu aku ada ckp..customer tu mmg sewel..So dia mmg ingt customer tu mmg ting tong..Hahahahah..Mmg dia ckp...Sabo ajer la aku..Hahahah..Sian..ok lah..Esok nk bangun pagi...Nk gi bank...Chow Chin Chow...

No comments: