Monday, July 6, 2009

TAK PAHAM

Agak lewat sampai rumah tadi..Around 12.30am baru sampai..Dari Hartamas pergi ke Bukit Bintang..Actually pergi cari tmpt..Hhehehe..Berpusing jugak la..Coz a little bit difficult laa..Then bila dah jumpa..Laaaa..senang je..Hahahahah..After that aku dgn Kak Dora and kwn2 kami yg lain pergi makan di Kg Pandan..Then lalu tmpt dimana telah lama tidak kujejaki...Kg Pandan..Tmpt di mana aku mula jejak and mengetahui mengenai KL..Aku belajar di sebuah kolej di sana dulu...Sungguh berlainan skali..And amat rindu suasana belajar..Aku rindu kwn2 kolej aku even aku tau mereka tau apa sebenarnya terjadi pd diri aku..Kg Pandan yg menyaksikan bagaimana aku mengenali dunia hiburan...Kg Pandan juga yg menyaksikan aku dlm kegembiraan tapi akhirnya kepahitan dan kesedihan yg aku dpt di atas kesilapan sendiri..Apa kesilapan itu?Biar aku sendiri yg tanggung...

Lepas dah makan terus balik umh...And aku buka satu site ni dimana kwn aku inform mengatakan ada sedikit konflik...Bila aku baca,ia menjerumuskan kearah kami...OMG!Pyh nya la nk bg org paham keadaan kita..I understand mereka tidak puas hati..Tapi do u know our side?For sure tak..Yg tahu complaint and complaint..Payah org2 yg berlagak..And dalam masa yg sama,nama ku sudah busuk...Rasa mcm...Uuuummm...Kenapa la mereka ni susah sgt nk phm????!!!Tak paham aku la dgn mereka2 ini...Mmg aku nk ignore..Tp...mereka2 ini akan sentiasa membuatkan nama aku buruk dan busuk...Shit!Tak apa la..TUHAN bersama org2 yg benar...

Betul kata MJ-THEY DONT CARE ABOUT US!!

CHOW CHIN CHOW...

No comments: