Friday, August 7, 2009

SAD & QUITE HAPPY


Ummm...Ada 2 cerita arini..Aku pilih sedih dulu la..Heheheh..Seseorg telah mrh aku dgn teruk...Again and again looorrr..Cam dah lali plak rasanya...Hhahahaha..Coz dlm thn ni bnyk jugak kami gaduh...Heheheh...Cam seronok??Ohh tidak sama skali...Kesakitan melanda looorr..Actually mmg aku pendam rasa sebenarnya...So dia nmpk kesalahan aku jer lah..Yes i know...Salah aku...Tp dia ni biasa lah..Kalau mrh....Everything akan kuar..Wakakakak..Sama la plak dgn aku..Heheheh..Cam aku ckp...She never care about me...But at the same time she need me..But look like she dont want me anymore when she angry..Ummm...Tak apa la...Aku pasrah jer lah...Hahahahah...Walau dlm hati ada rasa susah hati...Ummm..Ok laa..Tk nk cite psl tu dah...

Wokeh...Cite psl happy..Heheheh..Today i meet FF...We go somewhere...Where??Hheeheh..Adalah...Hahahahah..Tp yg lawak tu...Waktu nya tidak tepat...Hahahha..Member kelam kabut dah...Sbb lmbt dtg jumpa aku...Then dgn jamm nya..Alih2 aku ckp...Jgn la gelabah...Bukan nk gi tgk show ke..Awk bukan nk gi function ke apa..Hahahahah...Aku tny nk beli keropok tk?FF tny beli utk siapa??Aku ckp utk dia la...Mana tahu dia lapar sepanjang2 dlm perjalanan tu kan...Then dia ckp...Buat apa utk saya!Hahahahah...Beli utk org lain lah..Hehheeheh..Tak kan bwk badan je...Hahahahah...Tahu tk apa...Alih2 aku beli keropok dgn pisang goreng..Then dia sampai tny ada beli cempedak tak...Nmpk ajer matanya...Beli lg..Heheheh..Hambik aku beli bnyk..Kwang kwang kwang..Then semua dh ok...Incident dlm kereta yg buat dia susah hati...Aku ckp..Tak apa la..Dah biasa..Hahahahah...

Then semua nya ok..Tak de apa yg buruk berlaku...Dan bila balik masing2 senyum sensorang..Pastu gelak sesama sendiri...Wkakakakakak..Mengong kan...Bila 2org yg tngh takut or risau or mcm2 or lagi la...Mau tk gelabah...Sampai kat aku terus senyap...Hahahahahha..Bila dlm kereta mula masing2 ckp itu ini..Hahahahah...But semuanya ok lah...Dh lama tk jumpa FF rasa tk tau nk ckp apa...And mmg kenal dh lama kan...Bukan nya sehari dua...Dari dia skuad perodua era sampai la ke Hot FM..Camtu lah dia..Tidak berubah...Klu berubah pun tang kematangan...Heheheheh...Ok la..Skang FF happy dan akan tido lena sambil tersenyum...Hheehhhe...Tu dia yg ckp yek..Hhahahaah..Dan aku??Happy dalam kesedihan...Hahahahah...Poyo je ayat...Ok arrhhh...
Chow Chin Chow!

No comments: