Monday, September 7, 2009

HAPPY

Happy ke skang??Duno..Maybe from outside the answer is YES..But inside only GOD know..Dugaan di bulan yg mulia ni terlampau bnyk yg aku terima...Dgn org yg berlagak pandai,berlagak bagus..Akhirnya diri sendiri yg rugi dlm tk sedar dan memalukan diri sendiri...Layak la muka ko kan..Pastu mula rasa pening nk buat pilihan terbaik utk diri sendiri..Cuba jgn buat keputusan di ketika keadaan mrh..Merugikan diri sendiri..Yg confuse dan pening sapa lagi..Aku laaa..Menyusahkan hidup aku...Dgn masalah yg lain pun cam apa jer..Dgn org yg berlagak pandai plak memeningkan kepala aku yg sedia ada pening..Bukan tk paham tp buat2 tk phm..Ha bila kena mula laahh..Nk buka cite lain plak..Boring arh...Time2 ni jugak la nk buat hal kan...Haaa..cite org yg berlagak bagus yg lain plak...Bila ko menyusahkan hidup org atau dlm erti kata lain menganiaya org lain TUHAN akan bg ko balasan secara cash...Masih tk nmpk ker??Mcm2 yg ko kena..Haa buat la lagi kat aku...Dah aku kata..Buat la lagi kan...Ko menganiya aku tk semena2 ko sendiri terkena dgn balasan TUHAN tanpa ko sedar...Whatever la!!!Yg penting aku masih confuse!!Hahahahahah...Bak kata srz,bnyk la ko nya testing...Kwang kwang kwang..Ok arh...Chow Chin Chow!!

No comments: