Tuesday, September 29, 2009

RINDU

Sebelum bulan puasa keadaan aku agak kusut masai..Bukan rambut je tau..Hahahaha..Keadaan itu masih berlanjutan sampai sekarang..Dgn mcm2 hal yg berlaku di mana ia berlaku di luar bidang kuasa aku..Bila keadaan berterusan then tmbh plak dgn habuk2 berkeliaran,aku jd semput..Mesti korang tk phm apa yg aku tulis kan..Hahahahah...Habuk2 tu bermakna mereka2 yg memberi aku masalah...Semput lak,aku lah yg akan jd haru biru..Bila kesayangan kita membuatkan kita dalam keadaan confuse,dalam di lema,aku jd lemah..Kerna harapan yg aku letak begitu tinggi..Then segala aku korban utk dia..Tp bila di ingt kan kembali dgn apa yg berlaku,aku rasa terhina..Ya..Mmg salah aku...Mungkin itu lah hukuman yg telah diberi..Aku redha..Cuma...Pengharapan,pengorbanan aku tidak di pandang..Hanya pandang pengorbanan yg dia buat pd aku..Ada ke masalahnya?Aku rasa tak ada..Yg ada cerita2 ketidak kepuasan yg di pendam lama itu yg di ungkitnya...Ummm..Malang tul nsb ku..Heheheheh..Tp skang..Dlm pikiran aku...Sekejap aku rasa,dia kembali pd aku...Sekejap aku rasa,dia jauh dari aku..Ignore aku..Bila perasaan itu muncul,kata hati aku amat kuat mengatakan ya..Apa yg ya??Ummm...Ntah la..Maybe aku silap maybe aku slh..YA-dia masih perlukan aku...Bleh gitu?Hahhaahha..ok laaaa...Pd yg tiba2 bg aku nk lempang je muka dia,good luck ya...CHOW CHIN CHOW..

No comments: