Friday, September 4, 2009

STILL CONFUSING!!!

Apa sal la malang nsb aku time bulan puasa ni...Dugaan betul..Mcm2 yg berlaku dalam hidup aku sekarang nih..Pening aku memikirkannya...Bertambah2 serabut kepala aku...Aku try buat cool..Berjaya..Then bila sendirian,aku mula pikir yg bukan2...Whatever it is..Aku masih confuse...Tk tau la sampai bila...Kang kata bengong mrh aku plak..Uh!!Td jumpa,dia mmg ada ckp something berkaitan yg sepatutnya...Tp dia mcm masih membuatkan aku confuse..Ayyoo...Arrhh..Bosan laaahhh..

Ni nk promote lagi..Heheheh.." Tidak menolak hakikat tersebut, Fara sendiri mengambil peluang untuk berniaga.
Bertempat Bazar Ramadan Plaza Damas, Sri Hartamas, Kuala Lumpur, Fara 'mencuri' peluang menjalankan perniagaan biskut raya bersama-sama rakan, Lisa Aryanti yang juga pengurus peribadi penyanyi Ziana Zain.
Biarpun sibuk dengan jadual di konti Hot FM dan mempromosikan filem lakonannya bersama Mawi, ia langsung tidak dilihat sebagai kekangan buatnya menambah pendapatan.
"Saya memang suka berniaga, saya membatu menjual biskut raya yang dibuat sendiri oleh ibu, Faridah dan ibu saudara saya, Fauziah.
"Antara yang dijual ialah biskut Chip Coklat, biskut Nescafe dan juga biskut Arab yang menjadi kegemaran saya.
"Biskut-biskut ini saya namakan Fafau Cookies mengambil sempena gabungan nama ibu dan makcik saya," katanya yang gemarkan Kek Batik sebagai menu wajib berbuka puasa."
Chow Chin Chow..

No comments: