Monday, September 21, 2009

SYAWAL PERTAMA

Pagi raya seperti biasa..Selepas sembahyang raya sepatutnya sediakan kuih raya tetapi pakcik aku terus ajak pegi umh makcik aku yg belah mak aku..So kiteorg terus kesana..Sampai sana makan bihun sup..Best2..Heheheeh..Pastu around 12 kiteorg balik umh..Sampai umh lak cousin aku call kata pakcik aku masuk wad..Ni pakcik belah bapak aku..Pas zohor aku dgn bapak dan mak aku pegi tgk..Umm..Tak sedarkan diri..Tp mata dia pejam celik..Umm..Tapi teruk la..Then around 4pm kiteorg balik..Pastu layan ada org dtg..Then aku dh penat..Apa lagi..Tido laa..Hahahaha..Then dah siap segala..TV time..Tp astro umh aku ada problem lak..So tgk mana yg dpt jer laa..Pastu around 10pm cousin aku call kata pakcik aku yg kiteorg ziarah tadi sudah tiada..Umm..Seperti yg aku jangkakan..Then cousin aku ambik aku dgn mak ayah aku utk ke spital...Nanti pegi plak sat lg..Katanya kebumi 10am..Ummm..Tamat sudah riwayat MUSTAPA KAMAL BIN HUSIN di usia 58thn..AL FATIHAH...
Chow Chin Chow..

No comments: