Monday, October 12, 2009

11th October 2009


Ok..Seperti yg korang tgk gmbr di atas,ROTI CANAI kan..Haa..pagi td aku nk breakfast...Makan le roti telur kat mamak kat Sek14..Skali potong stim betul la!!Tak best langsung!!Kuah dgn roti segala tawar...Tkde rasa..Geramnya la aku...Pas makan tu badan aku tk sedap...Ke keracunan??Hep!Choi choi choi...Giler..Uuhhuhu...Pastu around 3pm ada org belanja aku..Apa dia??Di bwh ni haaa...

Yer adik2..Double cheese burger..Heeheheh..Best2...Tp still badan aku tk berapa nk elok..Ish ngeri tul..Lepas tu dok plan dgn Kak Rose nk gi umh Kak Lyana..So...

Before gi umh Kak Lyana tu gi minum kat kedai mamak..Same mamak yek...Tensen aku..Sapa bwk???Kak Lisa la!!!Aku dh complaint kat dia kata tk best..Aku minum air jer...So kiteorg borak2 la...Dia tny makan apa kat umh Kak Pah..Haaa...Sapa suh tk gi...Hahhaaha..Around 8lebih gerak dgn Kak Rose ke umh Kak Lyana...Sampai aje Kak Lyana suh gi umh adik dia dulu..Makan kat sana pastu baru gi umh Kak Lyana balik..Hhehehe...Fully book perut aku..Hahahahah..Ok la..Nanti nk kena ke Green Cow studio..Ada apa kat sana??Adaaa laaahhh..Hahhahaah..Chow Chin Chow...

2 comments:

Nura said...

Hehe.. wah! dpt jugak kak ina makan Mcd hehehe

ina said...

hehehe...minggu ni dah 2x..eheheh