Saturday, October 24, 2009

FINALLY!!!


Akhirnya dpt juga aku tonton PAPADOM ni..Heheheh..Tgk kat Cineleisure Damansara..Dgn sapa?Umm..My sis..Sis??Bila lak aku ada sis..Hahhaaha...Well dia ni kenalan lama aku..Dah lama aku kenal dia..Dari dia tak pregnant,dari pregnant sampai la anak dia umur dah 3thn..Heheheh..Comel je anak dia...Dia bwk anak dia td..Panggil Aan..Tk bnyk kerenah..Aku suka layan..Pasni nk minta dia bwk lagi..Nsb Aan ni baik...Dngr kata la org kata..Heheheh..Ok la..Berbalik pd cite PAPADOM..Heheheh..

Aku plan nk tgk cite ni dh lama..Klu tkde org nk follow mmg aku akan tgk sensorang..Ok jer sebenarnya klu tgk sensorang..Klu ada kata aku giler tgk sensorang..ADA AKU KISAH???Last2 plan dgn my sis ni..Dia pun cepat je kata ok..Rupanya dia pun dh lama tk tgk wayang..Hahahaha..Tp bnyk ari gak la postpone..Heheheh..Tk apa la kan..So akhirnya dpt la tgk..Masa nk gi beli tiket 1st aku pegi kata dah SOLD OUT..Ayyoo!!Ramai nya nk tgk..Ok la..Tk apa..Then aku bincang dgn my sis ni tukar cite lain..Yg cite BRUCE WILLS @ apa ntah cite lagi satu..English laa..Then masa beratur tu tiba2 aku nmpk PAPADOM nya warna kat skrin tu tukar warna yellow..Aik...Td red..Umm..ada peluang ni..Then aku dngr org belakang aku ckp bleh nk tgk PAPADOM sbb dah tukar kalar..Aku bg signal kat my sis ni kata tgk PAPADOM...Sampai aje kat kaunter terus aku ckp PAPADOM..Dia kata ada..Laaa..Aku ckp kat mamat tu..Td saya tny napa tkde??Rupanya yg booking list tu tkde org ambik..So dorang buka la..Baagguuussss..Rezeki kami..Heheheh..Tq sis sbb belanja..Heheheh...

So bila dh start tgk tu..Apa lai...Aan??Mcm dia tu la..Baik aje..Bising pun gitu2 je..Bising bertny..Hahahahah..Tp dia ok..My sis buat kan susu..So senyap la dia..Hahahah..Penuh juga la panggung..Bak kata Que Haidar..WAJIB TAYANG..Hahahhah...So start dari mula sampai abis..Betul ckp Kak Lyana..Mmg dok gelak jer..Hhehehe..Mmg best la..And penonton pun semua best..Coz bila gelak aje..Cam nk pecah panggung..Hahahah..Cam seronok plak rasanya..Tk de nk pening2 kepala..Hheehhe..Aku suka!!!

Umm..Comment aku psl cite nih...Ummm...BEST!!!Simple tp padat dgn mesej yg tersirat dan tersurat...Yg boleh aku rumus kan...Sayangi la keluarga daripada segalanya...Sayangi la mereka yg membesarkan kita...Cam SAADOM ckp..Lelaki susah nk berkata2 bahawa dia sgt syg kan anak dia...Ya betul..Hanya dgn perlakuan shj yg pd dia utk menunjukan kasih syg kepada anak dia...Betul tu..Aku setuju..Coz cam ayah aku...Dia tkde ckp semua tu..Tp cara dia..Bila aku balik,dia akan berkepik aje dgn aku walaupun pd aku tk berapa nk selesa...Tp bila fikir...Dia rindu kan kita,dia syg kan kita..Ummm...Rindu lak kat mak abah..Uhuhuhu..Dah2..Jgn sedih2..Heheheh...

Apa2 pun aku enjoy tgk citer ni...Hrp Afdlin akan buat lg cerita yg baru lagi..CUCI THE MUSICAL??Ummm..Nk gi tgk..Tp...Ummm...Kewangan tidak menginzinkan..Heheheh..Kalau ada org nk belanja lagi bagus..Hahahahha..Istana budaya tu aku tadahkan..Wakakakak..Ok laa..Mau tido dgn lena..Klu tk lena tk tahu la aku ni..Heheheh..Chow Chin Chow...

2 comments:

Mr Karlos Chanel said...

haha aku pon baru tgk citer nih tadi....

simple yet nice....

ina said...

yup...best kan...