Tuesday, November 10, 2009

LAGI!!!!

Hehehehehe...Tiba2 gelak kan...Sebelum nk cite psl gmbr di atas skang aku mmg teramat la bz..Uhuhuhu...Penat taw..Hheeheh..Tp sempat juga mencari masa utk tgk THIS IS IT AGAIN!!!Hahahaha..Finally..Dpt gak tgk utk kali kedua setelah mcm2 hal dan mcm2 ragam yg aku dpt..Bley gitu??Coz ada je yg cancel..Nsb masa memula gi tu tkde cancel..Aku keje balik kul 9.30pm..Sampai 14th nov ni..So mana ada masa nk tgk..Semua movie MJ kul 9.30pm..Ayo!!Alih2 aku pk..Aku cari tmpt yg ada after 9.30pm..ADA!Kat Cineleisure..Wah...Bagus ni..Lagi best bila mana time nya kul 10.05pm..Dari tmpt keje aku nk kesitu 15minit je..Tak jauh..So apa lagi...Cari geng la yg sudi nk gi..Heheheheh...

Aku ajak kak rose..Ingt dia tk nk gi..Tp dia ok...So dia book tiket 2 pd pukul 10.05pm ari isnin,9th nov..Hehehe..Then petang nya tu mummy call..Borak2 last2 aku tny..Nk join tk...Then dia ckp..Later dia bgtau..Aku agak dia tk dpt pegi..Then around 6lebih dia call..Ok..Nk pegi..And bawa anak beranak..Hahahahha...5org termasuk dia..Ampeh..So aku bgtau Kak rose nanti gi ambik tiket tu beli la lagi 5..So dah 9.30 tu aku terus gerak dari Hartamas ke Damansara..Fuh..Cepat jugak aku sampai..Hahahahaha..Then call Kak rose tny kat mana..Tp aku lapo..Apa lagi...MCD la!!Hahahaha...Then call Mummy tny kat mana..Skali baru kuar..Lerk..Ampeh tul..Aku dgn kak rose makan punya la laju..Ye la..Show kul 10 kan..Sempat ke..Hehheeh..Sempat2..Kak rose la..Dah2..Cepat katanya..Hahahah..Then around 10lebih kit mummy sampai..Kami terus masuk..Hehehehe..

My comment..again and again...MJ IS THE BEST!!!!Mmg kehilangan besar..Kerna kesungguhan yg di tunjuk..Tak pernah pudar..Sentiasa bersemangat..Apa2 pun...Moga dia aman di sana..Amin...Chow Chin Chow!

No comments: