Monday, November 2, 2009

TAK NGANTUK

Ummmm...Tak ngantuk...Maybe a lot of things that i think..Ummm..Uh!!My work of coz..My heart..My famili and everything...Buntu...Rasa cam...Ayo...Apasal ek...Selalu begini...Td kat tmpt keje ada budak dok ngomel psl gaji dia tk dpt lagi...Kecoh tul..Aku yg tk dpt gaji pun diam je...Gaji yg tk cukup...Ni pun 1 hal gak ni..Broadband aku ada tungak plak..Hrp tkde la potong..Uhh...Actually mls nk ckp psl gaji ni coz nanti klu ada yg tahu apa yg berlaku mesti ckp aku bodoh...Uhuhuuh..Apa2 pun TQ PD YG MEMBANTU...Really appreciate it..Sampai tk tau nk explain mcm mana..U know who u r.....

Sebenarnya hati aku tk tentu hala..Sekejap aku mrh..Sekejap aku sedih dan senyum bila ingt apa yg berlaku..Aku jd stuck..Cam..Ish..Camne aku nk kedepan..Haa gitu la..Alah...Kalau tulis pun cam la korang phm..Hahahaha..Cuma yg boleh aku kata kan aku perlukan 2org di sisi aku skang...1org yg mmg tidak ada disisi tp dia tahu aku perlukan dia dan dia tahu apa yg berlaku even aku layan dia cam apa...Ummm..U still the best..second, that person actually infront of me..But dia seperti menahan sesuatu supaya ia tidak melangkaui...Apa yg langkau?Umm..Aku sendiri pun tk phm...Dia tidak dpt menahan sebenanrya..Tp dia cuba utk menahan..Sebenarnya tak boleh..Coz aku tahu dia mcm mana..Why not just make it easier...U and me as usual..Kan senang..Ni tak..U tahan,and i pun mcm...Menahan juga kerna klu aku langkau u akan rasa tk selesa..Arh!!!Merapu dah!!Ok arh..Ini la akibatnya bila mata tk leh tutup..Maksudnya tk leh tido laa..Hhahahah.....Suuuddeehhh..Chow Chin Chow!!

No comments: