Monday, November 30, 2009

UH!!

Sebelum cite psl gmbr di atas..Nk cite psl lain..1st,masa aku balik dari KL ke Kuantan,mmg jamm..Bus pun delay...Penat sungguh..Then ni td..Balik dari Kuantan ke KL bus delay gak..Then jamm yg teramat la jamm!Geram tul aku..Pastu bus baru lak..Ingt best..Tp aku dpt tiket belakang jd tk best la..Sakit belakang aku..Patut leh sampai KL kul 7 tp aku sampai 9.30pm ye adik2..Uhuhuhu..Ingt sempat la nk tgk TETAMU ALLAH...Yg hadddooo..Dpt tgk 30minit before abis..Jd la..Lagipun aku dh download..So tkde hal la sgt..Hahahaha..Sampai puduraya jumpa K.Nina...Coz dia ajak di makan..Lagipun aku mmg nk belanja dia coz besday dia itu ari..Tk sempat nk bg apa...Walaupun ada sedikit masalah tp tk apa lah..For her..Dia bnyk tolong aku masa time aku belaja dulu..Skang pun dia akan tlg klu dia tkde hal..Gi makan nasi lemak kat bangsar..Heheheeh..Selalu aku gi situ kan..Coz sambal dia best..Tp arini nasi dia lak tk berapa nk best...santan tk cukup ke apa..Uhuhuhuh..

Skang ni bnyk lak aku nk gi ni..Gi mana??1st anugerah skrin..Tp cam tk dpt je..Pastu teater NATRAH..Tu yg gmbr 3org kat atas tu...Nk tgk Maya Karin,Sofea Jane...Aku ada masa 6hari aje utk pergi semua benda ni...Pastu dah tk leh..Dah tk free..Uh!!Anugerah skrin 4th dec..So klu nk gi tgk NATRAH ari2 yg bukan ari anugerah skrin..Heheheh..Tiket dia??Umm..Paling murah rm30,rm50..Ok la kut budjet aku..Hheeheh..Walaupun aku udah lupa nk bayar broadband..Uwwaa...Mati2..Uuhhuhu..Tngh tunggu gaji ler...Mcm lmbt je bulan ni..Tp rasa cam cepat je nk dpt..Hahahhaah..Apa2 pun sementara nk nunggu ni sangap la gak kan..Hahahahah...Ok arh..Nk tido dah...Chow Chin Chow..

No comments: