Monday, December 14, 2009

7 ELEVEN

Arini balik lmbt coz ada keje yg perlu di settlekan dgn bos aku...Penat siot!Ye la..2tmpt kena handle..Uhuhuu..Tp ok la tu kan..Walaaaauuuppuunn...Hahahaha..Dari sek14 kami ke hartamas square makan2..Pas makan baru ke hartamas itself..Siap semua tu balik la kan..Apa lagi..Heheheh..Then gi 7eleven kat area umh aku..Coz Iman nk something...Bila masuk beli apa yg di kehendaki tu..Alah air 7eleven tu la...Pastu minah bangang 7eleven ni ckp cam vavi...Eh silap..Pekerja 7eleven ni la..Ckp tutup tutup..Apa yg tutup ntah..Aku buat bodo je la..Rupanya air tu dah tk leh..Tp bangang ni ckp tutup..Ko ckp la dah abis atau dah tk boleh ke apa..Bangang betul..Pastu buat muka..Haaaa...Apa lagi..Bertekak la aku dgn minah tu..Vavi betul..Cam sial...Tk leh ckp elok2 ke...Nsb aku tk ckp ko bodoh..Tk apa..Nanti aku nk search kat mana2 nk buat aduan psl minah ni..Kuar ajo sgt..Mmg kena la dgn aku kan..
Ckp psl kurang ajo ni..Nk ckp kit..PADA YG BERKENAAN..TOLONG DELETE YA..KO JGN NK CARI PASAL..KLU KO TK DELETE,AKU AKAN MALUKAN KO..SEKIAN HARAP MAKLUM...Chow Chin Chow....

No comments: