Sunday, December 6, 2009

Jalan-jalan cari pasal


Haa..tgk gmbr tu sah2 tahu aku ke mana kan?Hheheeheh...Around 11lebih aku terus ke ampang..Sbb nk gi kat waterfront..Ada jualan hp murah2..Just nk servey je..Saja2 nk tgk..Skali murah daaaa...Tak kira la ada yg kata pangkat dari Cina ke apa kan..Ada aku kisah?Hahahah..Tak semestinya gi tu nk terus beli..Tp masa gi tgk tu cam tkde yg berkenan pun..Walaupun hrg nya agak2 murah...Coz yg aku cari tu lain sikit..Uuhhuuh..So..Pas dari ampang terus ke bukit jalil..Joooommm Heebbboohh..Heheheh..Haa..sampai2 apa lagi..Hazab siot..Panas!!Alih2 jln juga la..Kwn aku dia beli apa ntah..Yg aku cam biasa..Tudung..Hahahah..Rm10 je..Cukup la kan..Pastu jumpa Kuzza jap...Dah alang2 dia kat sana kan...Borak2 jap..Then balik..Pas balik gi KLCC jap...Byr broadband..Pastu terus ke Bangsar..Makan laaa..Makan apa??Teka la..Hahahah
MCD!!!Hahahaha..Kenyang sethn..Wakakakakaka..MCD Bangsar mmg fav.aku..Sbb nya fries dia,double cheese dia...Mmg sedap..Yg tk best dekat Cineleisure..Sek14 pun tk sedap..Kadang2 je ok..Sengal tul..Hhehehe..Haa..Skang aku kat umh..Sbb kepenatan..And rasa terbakar..Wakakaka...Nk tido tp cam tk leh nk lelap...So apa lagi..Tgk tv jap..Online jap..Agak2 ngantuk tido lerrr..Heheheh..Chow Chin Chow

No comments: