Friday, February 26, 2010

PREVIEW ANTARA

Alu...Heheheh..Baru balik tgk preview ANTARA...What??Pergi??Bukan dah beli tix ke?Hhahahah..Tix tetap tix ok..Ni nk cite la camne leh terlepas..Heheheh..Actually aku dah pun beli tix utk ANTARA ni..RM50 je..Tk apa la..Jauh pun jauh la..Tgk pd budjet kan..Aku akan gi sabtu ni..Ok la..Aku dpt tau dari kwn aku mengatakan ada pass utk preview ANTARA ni..Kwn aku budak FA..Tp aku pk,nk gi ke?Sbb aku dh beli tix kan..So tk apa la..Malas nk pk..Skali aku tgk fb kwn aku,Syd..Pun ada pass utk preview ANTARA..Dia ni dari Nasha plak..Ayak..Aku dh berbelah bahagi..Hahahaah...Then aku saje je sms Syd kata nk pass..Skali Syd ckp aku lmbt..Uhuuhhuhu..Tp ada 1lagi..Tp dia akan bgtau aku balik..Then aku bgtau Syd aku nk dua..Ye la..Tk kan la aku sorang lak..Kang mati kutu aku...Then Syd tk reply..So aku rasa tkde la..Tk apa la..Nk buek camno kan..Lagipun tk apa la..Tix dah beli pun..Tk lama kemudian Syd call..Kata ada dua tix utk aku..Alamak..Hahahahah...My luck!!Aku terus ckp nak..Pdhal tk tau nk ajak sapa nih..Hikhikhikhik...

Then aku ingt Eyna je..Coz dia ada tny aku..Pegi ANTARA tk..Aku ckp aku dh beli tix..So dia cam frust la kut..So aku ajak dia la..Semua benda berlaku dgn pantas...Aku ingt sampai lmbt kat IB..Rupanya ok je..Jammed gak la..Tp berjalan dgn lancar..Hahahahah..Jumpa Kak Gyee tk?Umm..Tk la..Aku pegi nk tgk teater la..Bukan nk jumpa dia..Hahahahah..Tgk dari jauh cukup..Hikhikhikhik..So around 9lebih baru start...What can i said...ZIANA ZAIN AWESOME!!!!CANTIK!!!!Segalanya ada!!!Fuh!!Over lak..Hheehhee...SHE THE BEST!!!Tak tau nk tulis apa dah...Hheheeh..Persembahan yg lain pun best..Jamal,Lan,Hattan..Best2...Tk rugi pegi 2x..Heheheh..

Apa2 pun...Apa yg aku dpt katakan..Ia suatu keinsafan buat diri sendiri..Betapa kerdilnya diri ku ini disisi ALLAH SWT...Rasa takut sgt...Hrp dgn apa yg berlaku,keinsafan itu betul2 ada dlm diri..Subahanallah...Dunia hanya pinjaman...Kiamat itu wujud..Semuanya wujud..Subahanallah..Ampuni segala dosa2 ku..Ya allah ya rabbi...Hanya pd MU aku mohon keampunan.....Berikan lah hamba MU ini petunjuk kejalan yang benar..Berilah hamba MU ini kebaikan di dunia dan akhirat..Semoga ibadat ku di terima oleh MU YA ALLAH...

Salam Maulidul Rasul buat semua..Chow Chin Chow...

1 comment:

Qarl said...

ziana zain mmg best

kan