Monday, February 8, 2010

SABTU AHAD

Ok...This week tiba2 penuh lak jadual aku..Hahahahah...Ok la Sabtu aku pergi function Fara...Tu gmbr kat atas tu...Sowi la sengit..Heheheh..Um aku pergi dgn Kak Rose..Sampai tu around dekat kul 1pm gak la..Masa tu tk brapa nk ramai lagi...So gi ambik makan segala..Yg jd pengacara Kak Engku..Dari mula start sampai abis aku dok gelak jer..Hahahaha..Tk caya suddeehh...Heheheh...So aritu fun la..Coz santai yg mmg betul2 santai..Tkde nk pening2 kepala kan...Apa2 pun TQ Fara sbb sudi invite..Hheeheh..Apa2 pun HAPPY BESDAY to her..Heheheh..

Pas balik dari function Fara tu aku terus bergegas ke umh pakcik aku..Coz ahad nya kami nk gi Cameron Highland..Ada kenduri daa...Kenduri kawin..Mak dgn cousin aku pun ada dtg sama..Then Ahad nya gerak dari KL ke sana kul 7am..Sampai around 9am..Alih2 pakcik aku ckp gi jln2 dulu..Beli la apa2 yg patut...Jagung la,stawberry..Dll..So gedebak gedebik gedebuk,sampai KL 7.30pm...Pastu siap2 nk balik umh aku dgn nk anta mak aku ke puduraya..So dah anta tu aku terus balik umh..Penat...Uhuhuhu..Ni nk upload gmbr Fara tk dpt plak kat FB..Esok2 la..Ngantuk..Chow Chin Chow...

No comments: