Wednesday, March 24, 2010

&^%$#$%^&%$#@!

Apa punya tajuk daaa...Huh!!Ok..ada tiga perkara yg membuatkan aku naik hantu hari ni...Tp seperti biasa..Kali ni aku naik hantu dgn berdiam diri..Kira nya layan sensorang lah..Sbb nya klu buka mulut on the dot bahaya...Hhaahahah...So aku nk buka mulut kat sini lah...Heheheh..

Pertama!Aku sampai tmpt keje 9.30am..Awal ya dari biasa..Heheheh..Cz ada benda urgent kena siap kan...So elok nk on laptop...OMG!!!Tidak boleh on!Hayyooo..Not again!!!Pagi2 ni bg aku menyirap...Uh!!!So aku terus bergegas keluar balik utk ke Low Yat...Tensen tk tensen..Dah masuk keje tp kena kuar balik..Ye la..Kalau aku dok tunggu pun satu keje tk leh buat...Kalau tk,tkde le leh online skang..So nk pergi tu bukan senang..Aku balik umh dulu..Coz ambik surat warranty..Kat situ je dh mkn masa..Tk suka!!!So mls nk cite aku naik apa,segala..Yg pasti aku masuk keje kul 1pm!Pdhal masa gi beli tu tkde la lama pun..Tk sampai 10minit!Uhuuhhuhu...

Kedua!!!Aku bgtau seseorg psl laptop tk leh on..Tp dgn bangga nya dia buat lawak di waktu atau di ketika aku tngh berapi...Adoi la..Silap besar la..Tp aku control coz tk nk bg aku lg bengang kan..Org tngh bengang,tngh susah hati segala,sempat lagi buat lawak?What the???!Huh!Geram tul aku!Apa2 pun mmg rasa nk terbang je..Coz klu terbang cepat sikit dan tkde la aku naik hantu kan!!!!

Ketiga!!Ada sorang ni...Ummm..Jantina??Not need to know..Hahahah..Dia ni aku tk phm la sebenarnya..Tk phm bukan apa...Cuba jgn tny soalan bodoh atau bangang..Haaa..Kan dah kena...Dah la ko terasa dgn aku sbb benda yg very very the small thing..Klu org tahu sure org akan gelak kan ko..Budak kecik pun silap2 gelak guling2...Start ko kata ko terasa tp sbb benda tu kecik aku rasa...Huh!Enough laa....Mcm budak2..Skang bila aku sms or ajak ke apa ke leh lak tny soalan yg bangang..Ya aaammmppuuunn!!!Apasal la ko jd begini wahai dot dot dot...Kira bagus la aku nk tny ke apa kan...Adoi serik tul la..Sbb tu aku tulis post sebelum ni...Kawan dgn aku sbb apa...Adoi...Klu ckp lelebih kang kata diva lak kan..Walauuuppuunnnnn...Huh!!

Ok lah...Nk buat keje pun mood dah spoilt..Segala keje tk buat...Aku biarkan aje...Coz benda urgent pun dh tk leh nk buat...Coz waktu pun dh lewat kan..Nk tengahari td..So nk buat apa lagi kan?Uhuhuhu..Chow Chin Chow..

No comments: