Tuesday, April 13, 2010

TERBAKAR

Tgk tu...Arrhh..Not again!!!Wayar laptop aku ni sentiasa problem la..Tk phm aku..Tukar yg baru sama je..Tiba2 laptop tk leh on..Pegi la check..Elok lak..Then bila balik try on,tiba2 ada api..Terbakar ooccaayy..Nsb baik aku cepat..Terus aku tutup cepat2..Nsb baik tk sampai ke adapter..OMG!Nsb la murah..Kalau sekali tukar puluh2 @ ratus2 mmg kayap la..Baik beli laptop baru terus kan..Uhuhuhu..Ni td aku dh tukar dh yg baru..Eh bukan tukar ya..Beli..Nsb baik RM8..Cina tu pun confuse camne leh jd camtu..Hahahaha..Maybe power kuat sgt ke apa dia ckp td..Aku cuma risau laptop je apa2 berlaku..Kan penting..Nk buat keje segala..Uhuhuhuhu...Ok lah..Nk sambung buat keje..Ni pun aku rasa klu aku nk kuar aku off semua..Hahahahha..Takut!!!Chow Chin Chow..

No comments: