Monday, May 31, 2010

BERBAKAT

Apa yg berbakat?Berbakat dari segi menipu..Hahahaha..Sapa?Babun..Hahahhaha...Nama babun ni aku dpt dari kawan aku..Dia dok mrh sapa ntah dia sebut babun..Jd cam best lak sebutan babun tu..Hahahah..Lately ni aku tgk kat fb ramai sgt yg ala2 berbakat dari segi utk menipu org,cover line,propa dan yg sama waktu dgn nya..Ada juga sorang dua atau ramai kwn2 aku begitu..Selebihnya mereka2 yg tidak ku kenali..Ye la..Dlm fb fren list ramai..Bukan smua kenal..Hahahah...Actually benda2 camni klu ramai nk promote apa2 senang..Hehheeh..Tp skang aku dok remove juga la mereka2 yg buat semak je kan..Tk apa..Slow and steady gitu..Haa..Berbalik pd cite asal..Heheheh..Ni kwn atas kwn..Biasa la..Skang aku jd kaunselor tk bertauliah..Hahahah..Org ni ada mslh dok cite kat aku..Pastu aku lak pening cmne nk bg nasihat..Sbb nya aku sendiri pun agak tk bernasihat..Huahuahuahua...

Tak apa la..Tlg kan..Tk slh..So dia cite dgn aku..Dia ada kwn yg jenis mcm suka nk kutuk org lain...Bila nk kutuk tu kwn dia cari kwn aku ni..Pastu bila dh tkde apa,kwn dia ni terus cam buat bodo je kt kwn aku ni..Bila agak2 nk tny benda2 penting(penting ke?)baru la call ke atau sms..Klu tk haram jadah..Hahahah..So kwn aku ni cam bengang la..Cam di pergunakan gitu..So aku ckp kt dia..Mmg ko dipergunakan..Hhahahaha..So jln terbaik,buat bodo..Jgn layan org2 begitu..Buat hidup sendiri dah..Tp kwn aku ni cam tk puas hati..Alih2 aku ckp..Lantak ko la..Lain kali jgn minta nasihat..Hahahahah..

Apa2 pun pd aku klu org2 camni..Layan bila perlu je..Sbb kita sendiri pun ada kehidupan sendirikan..Then pd aku,klu tk suka,terus ckp..Samada org lain leh tima ke tk,lantak..Sbb nya,sekurang2nya kita dh bgtau kita tk suka,kita benci dan sebagainya..Kan?Sekiranya di ketika tu kita hilang dia atau dlm erti kata lain hilang kawan,tk apa..Sbb nya di suatu masa dia akan terfikir apa yg kita ckp tu ada kebenarannya..Dan jgn lupa minta maaf even kesalahan tu hanya secubit garam,minta maaf je walaupun kita kata kita benar..Dia salah..Tp mesti di pihak dia,akan kata kita salah..Tk apa..Yg penting kita dh minta maaf..Klu dia kata tk ikhlas ke apa,terserah..Sbb hanya TUHAN shj tahu..Tk gitu?

Aiyo..Berceramah plak daahh..Hhaahhaha..Ok,next post aku akan cite psl lain lak..Mslh rumahtangga..Hahahahah..Pastu masalah cinta pun ada gak..Pening aku..Hhaahahh..Kaunselor tul..Kena minta upah ni..Huahuahuahua..Ok la..Nk sambung keje..CHow Chin Chow..

No comments: