Wednesday, May 12, 2010

SAMA-SAMA

Sama2?Terima kasih?Hhahaahah...Ni ngantuk tp tk leh tido..Ha camne tu?Ahhahaha...Actually tk nk sentuh apa..Nk sentuh psl SAMA ni..Sama yg aku nk sentuh ialah sama...Berkaitan..Cmne nk lupa seseorg sekiranya di sekeliling kita lebih kurang sama je dgn org yg kita nk lupa..Hhahaha..Pening aku..Tp aku cam suka lak..Coz ada penganti..Hhaahah..Yg lawak tu or secara kebetulan aku tk tau laa..Besday bulan yg sama..Hhahahahaah...Benci tau...Wakakakaak...Mana lagi hebat?Yg nk di lupa atau yg depan mata?Ummm...Aku tk nk bias..Dua2 ada istimewa sendiri..Kedua2 nya aku selesa..Cuma yg hendak lupa tu tk selesa lak setelah perkara yg tk diingini berlaku...Ada aku kisah?Hahhahah..Tk apa la..Happy je skang..Heheheh..Ko ada??Kwang3...Kang doakan benda buruk jahat lak kan..Hhaahhaha..Ok la..Chow Chin Chow...

No comments: