Saturday, June 19, 2010

DIMANA-MANA

Fuh...Hari ini hari yg agak malang sikit..Heheheh..Sbb nya aku sakit pinggang yg amat..Nk bangun pun susah..Pdhal ada keje utk ke Kajang..Last2 aku cancel kan..Tk jd pegi..Biarkan yg patut pergi je pergi..Klu aku pergi pun buat apa kan..So aku putuskan stay kat rumah..Tp tk leh tido..Sbb nya aku dh bangun awal..Tp tk leh bangun so baring2 jer la mampu..Hheheheeh..Ni pun bila duduk pun badan kena lurus..Hhahahaha..Sabar je la kan...
Oh yaa..Bila seorang dah REMOVE kita maknanya apa?Umm..Maknanya dia pun nk REMOVE dari hidup kita kan lah kan?Ok..Tk apa..Terima je kenyataan tu..Sbb malas nk ckp bnyk..Kang lg melerek2 pastu merepek meraban..Jd tk nk jd camtu aku biarkan aje..I dont care what u want to do..Buatlah..Remove ke,add ke apa ke..Whatever!Ok arh..Nk tgk tv sambil badan di tegakkan..Hahhahah..Chow Chin Chow..

No comments: