Wednesday, September 22, 2010

SAYU

Ini gara2 di FB lah..Terus buat hati aku sayu..Salah seorg darinya kwn aku sendiri yg kehilangan ibu sebelum ramadhan yg lalu dan hari ini pula hari lahir nya..Hari lahir pertama tanpa ibu di sisi..Tak ke sedih??Sayu pula bila baca apa yg ditulisnya..Terus teringt ibu ayah ku..Alahai..Ummm..Time2 gini plak kan..Lepas tu di FB juga...Status satu fan page ni..Topic yg dibincangkan ialah putus harapan dan lain2..Rasa terdetik utk berkongsi cerita..Tp tkde la semua cite..Aku cuma tulis sikit shj..Kemudian bnyk juga yg tulis cerita masing2..Sedih&sayu juga..Tak semena2 aku teringt scorpio..Kalau bab2 sedih mesti aku ingt dia..Ntah napa ntah..Gila kan?Hahahahaha..Haaa dan juga seseorg yg jauh nun di sana..Teringt juga..Tp tkde la sgt..Sikit tu ada la..Heheheh..Ok lah..Hari dah lewat..Esk bnyk keje menanti..Chow Chin Chow..

No comments: