Friday, October 22, 2010

KENAPA?

Huurrmm..Ada sedikit rasa tidak puas hati..Sikit ke??Bnyk wwwooo..Dah lama dah nih..Tp mcm skang makin menyakitkan hati plak!Kenapa dan mengapa ko begitu??Aku nmpk ko tgk hp masa aku sms..Tetapi kenapa susah sgt ko nk reply?Kenapa?Busy?Kepala hotak ko busy..Aku nmpk ko buat apa!And this not the first time..Dah bnyk kali!Memang sesuai sgt nama aku bg kat ko iaitu PROPA punya org!Bila ko perlukan bantuan pandai ko cari aku di mana..Setakat ni mmg tkde dh la ko cari aku..Sbb ko dh termakan kata2 org yg begitu rapat dgn ko..And org yg begitu rapat dgn ko tu pun mmg PROPA juga sedangkan ko tk tahu apa yg sebenarnya berlaku..Kalau aku nk bgtau ko segalanya boleh..Tp itu bukan aku..Cuma aku terkilan sbb ko jd cmni..Kenapa tk tny aku dulu?Kenapa?And u judge me based on the story!Walaupun sebenarnya kesalahan itu tak semua dari aku!Arh!!!Korang dua sama je..Depan pijak semut pun tk mati..Belakang,pijak rimau pun boleh!Apa pun aku doakan semoga korang bahagia!Walaupun hati aku tercalar amat dgn apa yg korang buat kt aku!Dan semoga kebahagian itu tidak ditarik oleh ALLAH swt..ALLAH itu maha adil..INGAT!Chow Chin Chow!

No comments: