Tuesday, October 5, 2010

PELIK

Kalau aku tulis ni jgn sesiapa terasa ya..Just pendapatan aku jer la..Heheheh..Terfikir nk tulis ni sbb semlm nya kes..Kes apa?Mana leh tahu..Hal dalaman lah!Hahahahha..Ok mcm ni la..Aku tk phm,kenapa mereka2 yg dot dot dot ni sebenarnya mengutuk dot dot dot juga..Sedangkan mereka tk nk ngaku mereka ni dot dot dot..Sedangkan dulu mereka pun begitu..Jd tk baik ngutuk benda yg pernah ko buat..Ko lak buat seolah2 ko tk pernah begitu..Tk pyh cover dgn aku..Aku tahu la..Bukan aku budak kecik lg!Badan je kecik okeh?Hahahaha..Umur dia ni dh tua tp tu lah..Tak paham aku..Aku pun ramai kwn yg dot dot dot ni..Tp bila dia ni ckp seolah2 mcm buruk sgt..Sedangkan dia ni lg buruk!Leh gitu?Hahahahah..Tk apa la..Sapa yg phm la yek..Sapa yg tk phm tu ada aku kisah?Huahuahuahua..Chow Chin Chow

No comments: