Thursday, February 17, 2011

ADEH!!


Haaaaa....Badan ku dah start sakit!!Tp waktu itu belum lg!Aduh..Seksa diriku!Dah sakit sampai ke leher..Aduhai..Seksa sungguh..Pastu mood aku apa lagi,swing arh..Ada je tk kena!Tp klu gini,susah la aku..Sbb minggu nih bnyk event yg aku nk hadirkan diri..Hahhaha..Dari ari Jumaat sampai la Ahad..Wah bz nya!Hahahhaha...So cmne nk pegi kalau keadaan itu menjelma??Mesti tk selesa..Uuuwaa!!Oh tidak..Tunda next week leh??Jgn this week..Plzzzz..Huahauhauhua..Bengong!Haaa..org yg ku rindu mcm lum pulang je..Atau dah pulang tp lum berbunyi..Hahahaha..Ni rindu tahap gaban dah ni..Gaban pun tak mcm ni..Hhahaahahha...Oh aku nk sentuh psl LOVE..Waah..Belum kearah itu sebenarnya..Aku cuba..Tp sidia seperti menidakan..Seolah2 mcm tiada kesudahan..Adakah dia tahu apa yg berlaku?Atau dia buat tk tahu?Ummm..Ntah lah..Mustahil perempuan yg mulakan..Betul tk?Tp zaman skang boleh perempuan mulakan..Tp tidak aku...Masih ada sifat malu lah..Giler ke apa!Hahahahaha...Ok arh...Badan ku dah berasa sakit sgt2..Terlebih..Uuhhuhuhu..Chow Chin Chow...

No comments: