Saturday, February 5, 2011

FRAN!!!!

Arini rasa ari "mata panas"..Hahahah..sbb dlm 3jam lagi aku sudah 24jam berjaga..Hahahah..Hebat tak??Hahahaha..Aku tngh menunggu sesuatu..Tu yg tk tido lg..So aku godek blog sendiri la kan...Heheheh..Mentang2 layout dah cantik..Hahahaha..TQ kpd yg membantu..Really appreciate it!Ok la aku baru balik dari menonton konsert Fran di Istana Budaya..Preview actually..Hheeheh..So apa yg leh aku katakan??Awesome!!!!Sangat2!!Speechless ok!Dia hebat sgt2!Suara dia tetap sama..Part tinggi ke rendah ke..Semua sama..Even ada teknikal problem tapi dia pandai cover dan ambik hati penonton..Huh!!She really amazing!!Tak tau cmne aku nk ckp lagi...33 lagu dalam satu konsert!What do u expect??More???She really "more"!Dia mmg all out!Dan ada satu part tu dia buat aku rasa sebak juga..Tapi tak la nangis..Heheheh..And satu part lagi masa ending..Dia nangis..Actually dia tahan..Tapi tak berdaya..Lihat lah...33 tahun baru dapat buat konsert mcm ni..Apa2 pun dia mmg masih hebat!!Sungguh!Huh!!Ada artis mcm ni??For sure tkde!Ok arh..Bnd yg di tunggu dah ada..Heheheh..Chow Chin Chow...Opss..Layan video ni....


No comments: