Monday, March 21, 2011

SERABUT

Serabut sikit..Sikit ke?Banyak arh..ahahahaha!Mcm2 benda aku kena buat dan fikir..Lepas tu jd sewel atau sawan!Hahahaha!Yg pasti aku tngh serabut dan cuba buat cool..Kejap ok kejap tak..Hhehehe..And mood aku up and down..Mcm2 hal leh jd skang..Kadang2 aku boleh cool,kadang2 aku leh meroyan..Wakakakak..Korang pelik apa hal?Tk pyh sibuk2 :P Haaa..Ari Sabtu lepas kena buli..Wah2..Kawan2 aku pun suka la aku kena buli??Hiks!!Tk baik tau..Hahahah!Kaedahnya soalan pertama yg keluar bila call"Mana pegi??Senyap je 2,3 hari"..Aiyyooo...Tny pun mcm mrh..Hahahaha..Pdhal dia yg patut call aku..Aku ckp je la ade jer..Pastu aku ckp mcm ala2 tkde mood.."Napa sore gini?Cm tkde mood jer...Oooo tgk tv eh"..Hahahahah..Ya kan ajer la..Wakakakakaka..Ha esoknya bising pasal lain..Apa daaaaa...Hhehehehe..Ok arh..Ada benda lak nk kena siap kan before 5.30pm..Chow Chin Chow..

No comments: