Thursday, March 24, 2011

TERIMA KASIH!


Tak nk tulis melerek2..Just nk tulis seperti gambar di atas..TERIMA KASIH kepada ramai orang :-

- Kak L kerana membantu aku ketika aku dlm kesusahan..Aku minta brapa dia bg je then tak pernah tny bila sepatutnya bg balik..Sampai aku segan dgn dia..TQ kak..
- Adik ku N TQ kerana be with me..Even u bkn ada di KL but u always in my heart..U know it..
- My fren M, we can together..We can!Hahahaha
- Abg AB terima kasih kerana memberi peluang sebelum ini..Semua yg di pelajari tidak akan ku lupa..Kerana anda diriku"selamat"...
- Kak NW TQ kerana menerima ku seadanya dan mengajar erti percakapan dgn sederhana..Hahahahaha..
- My best fren forever S, u still the best my fren..TQ for being there for me..TQ TQ TQ..
- Kak BP TQ so much for the advise!Tak sangka u alert about it..Heheheheh..

Appreciate sgt2!Yg diatas tu hanya beberapa org sahaja..Tp bnyk lagi sebenarnya..Tu yg mana terlintas..Haaa kpd dua gang aku yg agak ramai tp semuanya gila2..U all mmg best!Buat hidup aku ceria even aku dlm keadaan huru hara..Even korang tk tahu aku ada masalah dan sebagainya..Heheheh..Tak kisah la yg di atas atau sesapa baca ke tk blog aku ni..Sbb aku peduli apa kan..Janji aku tulis..Hahahaha..Baca ke tak,tolak tepi..I dun care..Heheheh..Last but not least, to my fren yg sentap dgn aku..Hehehehe..Sentap la kut kan..U know who u are..Actually from we meet each other,knowing each other,u really meant to me..From bottom of my heart,even eveything block etc,but i still remember u..Remember what u do,what u did,everything!Semuanya..Because of u, i got everything..U know what i meant..Sorry for everything..TQ for everything..I need u actually..But plz not like before..Plz be more who u are..Aku??Aku tetap menjadi diri aku..Akan berubah sekiranya aku rasa perlu..Huahuahuahua..Ok arh..Tak leh nk sambung lg cite..Sbb ngantuk..Hehheehh..Chow Chin Chow..


No comments: