Tuesday, March 29, 2011

TIGA

Ketika ini jam 2am pada Selasa,29 March 2011..Lagi 3 hari..Apa dia?Ummm..Ada sesuatu yg akan berlaku..Harap 1st April bukan April Fool ya..Kalau aku kena,mmg aku ngamuk!Sbb mood aku tk brapa nk stabil buat masa skang..Selagi harap yg ditunggu tidak muncul,selagi tu aku tk akan rasa selasa..Mesti ada je benda yg buat aku resah..Haish...Dlm masa 3 hari ini pula bnyk benda yg aku kena attend..Pening juga aku..Hrp tkde apa yg mengganggu..Sbb klu ada yg menganggu aku akan bising..Atau dlm erti kata lain naik hantu..Hhahahaha..Coz mood tk stabil kan..Hheheheh..Ha gmbr yg patut aku tunggu tkde plak..Tk dpt2..Kang minta anta cepat2 sentap plak..Susah ckp org berlagak pandai..Hiks!Pdhal bnd kita nk cepat..Bkn nya bnd main2..Bodoh tul..Haaa..Apa lagi ya??Yg pasti lagi 3hari!Ggggrrr!!Tunggu lepas 3 hari baru aku bgtau..Hheheheeh..Kang huru hara plak..Hahahahahah..Ok arh..Yg pasti rindu bbuuueeekkk kesayangan ku..Buek??Hahahahah..Tu gelaran utk dia lah..Hahahahahah..Chow Chin Chow..

No comments: