Tuesday, June 28, 2011

SYAK WASANGKA


Syak wasangka kembali..Aku tk phm kenapa aku sentiasa terjebak dgn manusia2 sebegini?Dikatanya talam dua muka sedangkan mereka tidak tahu siapa yg bertalam sebenarnya..Hanya kerana aku baik dgn org yg mereka tidak suka terus menuduh yg bukan?Hello!Come on lah..Kita bkn budak2..Sudah matang..Jgn tuduh bkn2..Even aku baik dgn org yg ko tk suka tk semestinya aku cerita apa yg telah terjadi..Jahat sgt ke aku ni sampai mcm tu skali?Agaknya dorang ni fikir bkn guna otak tp kepala hotak..Aku sendiri mengaku aku juga ada kutuk org yg tidak disukai itu..Tetapi bkn mcm korang yg kutuk terang terangan..Pd aku selagi ia tidak menyentuh peribadi aku,aku ok..Tp bila sentuh itu yg aku agak kecewa..Dan BAKAL mengamuk..Setakat ini aku masih boleh cool lagi..Sbb nya mereka2 ini seolah2 tergolong dlm org2 yg bengong..Hahahaha..Satu lg..Kalau nk hide apa2 baik hide awal2..Jgn dah satu Malaysia tgk baru ko nk hide..Nmpk sgt lah kan..Dari ko hide baik ko remove aku dari fren list..Seperti yg aku buat dkt org2 yg aku tk nk ada dlm frenlist aku..Lagi senang..Tak pening..Sbb kan risau org lain ckp sesuatu?Nsb korang lah..Cuba mulut tu bertny dan jgn tny soalan bodoh kemudian nk syco aku..Sah2 aku akan syco ko balik dan kemudian ko bengang terus meroyan..Pastu hidekan dari aku..Konon2 aku je la yg meroyan?Nsb baik arini aku agak baik..So tk berapa nk meroyan sgt..Lagi la hp aku bermasalah..Sbb aku reformat balik so hilang la semuanya..Tp aku dh backup di laptop..Tp bila nk transfer ke hp aku tk tau cmne..Hahahahah..Sengal kan?Last2 penat nk buat satu2 so aku sombong esk2 jer la ek..Ambik dan save number penting2 je..Kang susah pulak..Heehehehe..Ok lah..Nk fikir mcm mana nk berckp dgn org2 yg syak wasangka ni..Sbb aku perlu bercakap..Sbb ini maruah ya..Dan aku cukup tk gemar bila bab2 menuduh yg bkn diri aku..Kalau ya tk apa..Ni tidak benar sama skali..Mmg nk kena lah kan..Heheheh..Ok..Chow Chin Chow!

No comments: