Saturday, August 20, 2011

LAMA LA PULAK!

Hehehehe..Lama tak update blog sendiri..Hahahaha..Aku nak cite sesuatu..Tapi seperti biasa ayat ku akan berbelit sikit..Tak nk bg hint terlampau sgt..Hahahaha..Suka hati lah kan..Blog aku..Aku diberi utk membuat A..Tetapi apabila B sudah nampak kearah kecemerlangan sesuka hati kau nak aku pegi dkt B?Ko gila ke sewel?Sah2 pada asalnya aku hanya buat A dan aku tidak sama sekali akan buat B..Suruh belajar?Yes boleh..But i dont like..Sbb aku lebih kepada A..Walaupun ko org besar tak semestinya ko leh tukar sesuka hati..Maybe kalau aku cakap tak nak ko akan cakap ok,aku boleh pergi sekarang..YES!Akan pergi..Tp bukan sekarang..Mencari sesuatu yg kena ada kepastian tu bukan senang..Padahal A ini lah yg menaikan ranking tau..Ko lupa ke?Ko cakap besar je lebih..Asal lah aku boleh kesitu ya..Haish..Kesian aku..Ok arh..Petang ni ada majlis buka puasa..Selamat berbuka semua..Chow Chin Chow..


No comments: