Saturday, September 24, 2011

JELES

Siapa?Aku?Tak lah..Aku buat apa..Hahahaha..Dah kebal utk jeles menjeles ni..Hahahaha..Kalau ada pun ku simpan di dalam hati sensorang..Tak tunjuk pun..Hahahah..Saje ckp psl jeles ni sbb aku terfikir nak tgk mcm mana org jeles dgn aku..Bbbblleeyy?Hahahaha..Gila kan..Kadang2 aku tk nmpk masa tu..Tp bila dh tk jumpa atau bila pk baru perasan..Hahaha..Tp yg sorang ni aku tk pasti lah kejelesannya mcm mana..Sbb dia pandai cover..Tp kadang2 bila bercakap ke apa dia ada sebut..Tp sebut secara main2..Dimana aku tak tau adakah ya atau pun tak..Sbb ckp main2 mana la nak tahu betul ke tk kan..Dpt kat aku mmg aku buat dek jer la..Hahahah..Tp bak kata kawan aku,mungkin ya..Eeekk??Ummm we see k..Kalau ya lagi la aku suka sakat bg dia jeles..Hahahaha..Gila ke hapa...Oklah..Aku nk sambung buat keje yg tk pernah habis..Chow Chin Chow..

No comments: