Tuesday, November 1, 2011

SAPA LAH AKU!

Di kala ini aku banyak memikir org2 sekeliling yg pernah aku kenal dan kini telah berlalu pergi..Sebenarnya aku malas sgt nk pk..Tp arini ada pulak la bg aku geram kan..Kalau aku buat dia geram kemain lagi..Kalau dia buat aku geram,gelak kemain lagi..Hahaha!Tp aku tk jwb apa pun..Aku msg je terus..Pastu dia gelak la..Dia tahu aku mrh..Harus aku mrh..Jgn sesekali sebut bnd2 yg aku tk suka nk dngr..Tp dia saje je..Ampeh..Hehehe..Tp tk apa la..Kisah itu telah lama ku tinggalkan..Cuma bila sampai waktu tertentu teringt juga..Kenangan2 yg lalu masih segar..Tp aku biarkan ia berlalu dengan begitu shj kerana tak guna utk aku berfikir benda2 remeh temeh..Bak kata yg sudah tu sudah..Aku tk akan ungkit atau ingt..Cuma aku kadang2 tk boleh lari juga..Sbb klu tk aku yg berfikir org lain akan bertny..Nk tk nk aku kena terima..Mmg tk boleh lari dgn perkara sebegitu..Tp aku dh set mind aku..ABAIKAN sahaja..Senang cite..Ingt senang ke nk abai?Susah woo..Lama tau aku nk abaikan..Kira sekarang aku dah ok sikit lah..Tp ada je org2 tertentu ni bg aku geram tau..Hahahah!Alhamdullilah aku ok..Ok la sgt kan..Heheheh..Cuma aku teringt org jauh..Ummm..Apa cite eh dia?Dari pandangan aku,dia ok kut..Ntah..Tak apa lah...Sebulan lg dh nk tutup thn 2011..Haish..Apakah azam thn ini berjaya aku realisasikan?Ummm..Suku lah..Heheheh..Apa2 pun aku happy dgn apa yg aku ada sekarang..Walaupun tidak sehebat org lain..Alhamdullilah..Harapan aku hrp kekal hendaknya..Chow Chin Chow..


No comments: