Saturday, July 21, 2012

SELAMAT BERPUASA!


Puasa pertama sambut di KL ya!Rasa terseksa jiwa dan batin ku!Dah la Sabtu Ahad cuti patut leh balik..Tetapi tidak juga sbb "garis mati"..So terpaksa la stay kt ofis..Adeh!Mak abah aku dah bising!Baik!Next week aku balik!Sabar ya!Uhuhuhuhuh..Ada benda aku nak cerita..Aku dapat "hadiah" sempena Ramadan..Hadiah apa?Hadiah apabila aku boleh bersuara dengan secara berdepan..Dan yang paling aku terasa terharu apabila apa yg aku katakan membuatkan seseorang itu mengalirkan airmata..Walaupun niat asal tidak begitu, tapi rasa macam..Yes!Akhirnya kau nampak walaupun terlambat..Rasa bersyukur sangat sbb aku boleh luahkan secara depan..Mungkin keberanian itu wujud apabila dia terbuka mata dengan apa yang telah terjadi..Itu lah "hadiah" ramdan aku..Heeheheh..Ok lah...Nak sambun buat keje..Chow Chin Chow..

No comments: