Saturday, September 1, 2012

BATUK


Uuuwwwaa!Batuk!!So far tkde lah teruk mana..Tapi tekak aku gatal!Huh!!!Geram lak aku..Sebab jd tk best la kan..Tekak gatal..Tiga hari yang aku rasa relax serelaxnya..Tapi keje tk buat..Hahahahaha..Malas ke atau tkde mood aku pun tk tau..Hehehehehe..Laptop buka tp keje tk buat..Buat benda lain..Tau2 je time dah terlebih segala..Hahahahah..Pastu nanti keje tk siap sendiri gelabah..Hahahahaha..Bebel kat diri sendiri..Wakakakakak!Ni kwn aku ckp, lama tk update blog..Kalau ada pun, sikit2..Hehehehh..Sorry la weh..Takde cite nk cite..Tu yg jd malas nk tulis tu..Lagipun sekarang semua dok bertelefon je..Nk bercerita pun telefon je..Sini pun aku tk tau nk share apa..Tapi jgn risau..Aku akan tulis juga kat sini..Tak selalu, tetapi ada kan?Heheheheh..Abis nama pun blog sendiri...So semua cerita pun berdasarkan apa yg aku nk tulis dan apa2 jer lah..Kalau ala2 isi2 pentingnya tkde tu maknanya tkde idea lah tu..Hahahahah..Minggu depan satu lg minggu busy aku..Haish..Tp bak kata kwn aku..Bukan ko selalu busy ke?Hahahahaha..Itu biasa ler..Nk buat cmne kan..Hehehhe..Minggu depan mmg macam2 benda kena buat..Pengsan kejap..Uhuhuhuu..Ok lah..Aku nk bersiap kejap..Nk jumpa kawan aku..Lama tk jumpa..Tp kejap je..Sbb dia kena keje..So lepas tu balik umah sambung tido..Kalau rajin buat keje..If not, tttiidduuurr!Hahahahaha..Chow Chin Chow..

No comments: