Thursday, January 24, 2013

KISAH ITU....

Salam Maulidul Rasul buat korang semua..Lama jugak tk menulis di sini..Malas sebenarnya..Hahahahah..Tapi rindu juga bila tk ke sini..Beberapa hari sebelum ni, ada perkara yg kurang gemar berlaku..First time sepanjang kenal aku tinggikan suara aku kepada orang yg aku gelarkan kakak..Ia berlaku secara tk sengaja..Aku terpaksa kerana, salah faham telah berlaku..Kalau aku tak buat macam tu, dia tak akan dengar apa aku cakap.. So aku terpaksa buat begitu.. Dan akhirnya dia faham perkara sebenar..Kadang2 dia ni suka fikir bukan2..Hahahahaha..Selalunya bila berlaku sesuatu perkara, mesti sebab orang lain yang boleh jadikan kami gaduh..

Aku tak tahu kenapa aku begitu rapat sangat dengan dia sedangkan aku rasa takut di hati kerana takut terjadi seperti sebelum ini.. Aku akui aku sangat rapat dgn dia sehinggakan apa yg dia rasa, boleh effect pada aku..Contoh dia sakit atau dia tengah badmood, aku dpt rasa.. Dan dia sendiri pulak boleh akui benda yg sama..Hahahahahaha..Macam mana tu???

Kalau ada boyfren ni esok2,mcm mana lah gamaknya..Hahhahahaha..Harap2 bakal sidia tidak pening..Heeheheheeh..Apa2 pun aku rasa lega sbb dpt bercakap terus dan benar depan dia hari tu..Sebab selalunya kalau kena marah ke apa, aku susah utk balas balik..Dok dengar je dia ckp..Kali ni NO.. Aku terus cakap dan2 tu jugak..Heheheheh..Ampun penunggu gua!Hahahhahaha..Ok lah..Aku nk kuar membeli barang..Chow Chin Chow...

No comments: