Sunday, April 21, 2013

APRIL 2013


Heheheheh...Baru nak tulis kat sini..Hahahahahah..Masa tu ada leh nk selit tapi ala2 lupa gitu..Jangan marah eh..Hehehehe..Apa ada pada April??Lagi mau tanya ka?Hahahahah..Tak payah cakap lah kan..Ok..Aku menunggu beberapa orang sebenarnya tapi hampa..Hurmm..Pada aku wish sudah memadai..Tidak perlu hadiah atau celebrate bagi..Tapi bila ada, ia satu bonus buat aku dan aku amat hargai sangat2..Yang tak wish ni bukannya orang lain..Yang baik dengan aku dan tidak kurang juga yang dah jauh dari aku..Maybe dia ingat tapi ntah lah..Aku tak ada nak itu ini..Hanya wish..But its ok lah kan..Hehehehe..Yang tu kita tinggalkan  sahaja..Kalau buat aku fikir pun tak guna jugak..Uhuhuhuu..By the way, this year memang sangat bermakna buat aku..Macam aku cakap dari awal,tak perlu celebrate..Hanya ucapan tanda ingatan sudah buat senyum simpul..Heheheheh..Kali ini aku memang dikejutkan dengan benda alah ni..Hahahahaha..Sebenarnya aku dapat tangkap apa yang mereka nak buat..Cuma tidak tahu di mana,apa dan sebagainya..Kiranya hari tu aku memang ternanti2..Apa lah dendorang ni nak buat..Hehehehe..And finally..Tarraaa...Surprise gitu..Cam biasa muka aku akan blur,tak tau nak buat reaction camner..Dan aku nangis..Hehehehe..Sebab apa yang aku dapat tu memang luar biasa..Heheheheh..Katanya share ramai2 hadiah tu..Tapi aku bayangkan dia je yg bagi..Tapi tk tahu lah..Nak tanya tapi tak berkesempatan dan risau pulak dia melenting..Hahahahah..Apa-apa pun aku hargai semua yang dia lakukan..Semua!Mereka2 yang lain juga..Haish..Tak terkata sebenarnya..Heheheheh..Waimanya... I LOVE THEM..Dan terutama DIA..Chow Chin Chow..

No comments: