Thursday, September 13, 2012

PENAT DER...


Semalam aku tidur sikit punya best! Konon2 nk tidur sekejap je..Nak sambung buat keje..Last2 sedar pukul 1 pagi..Apa lagi..Solat isyak terus sambung tidur balik..Hahahahah..Konon2 nk buat keje..Nan hado! Bila sedar nk g keje terus..Rasa segar bugar pulak aku rasa..Heheheh..Nak tidur camtu boleh lagi ke gamaknya eh?Hahahahah..Sabtu lepas aku pergi JB..Menemani seseorang..Alang2 dia nk jumpa kesayangan dia, so aku plan nak jumpa kwn2 aku yg kt Singapore..Kiranya dorang turun JB lah..Aku nk ke sana?Memang tk ler..Mana le aku tahu..Hahahahah...So jumpa mereka berdua..Sekejap pun jd lah..Daripada tkde tu..At least jumpa kan..Aku suka..Pasni nk pergi lagi lah kalau org tu nk g JB lagi..Leh aku nyelit..Heheheheh..So mcm biasa..Pergi balik kena dengar takizrah ya..Nasib baik cara penyampainnya bukan seperti sebelum2 ni..Kalau sebelum2 ni kalau dua2 tk bercakap, tak sah..Pastu bila dah dua2 ckp,dua2 diam..Terus tkde penyelesaian..Last2 bising sesama sendiri..Ada sedikit salah faham antara aku dgn dia dan dengan org lain jugak..Pada aku senang..Aku tetap dengan cara aku atau apa yg aku fikirkan..Terima ketidak, terserah..Dia pun tahu aku ni degil orgnya..So?Hahahahah..Mcm lah dia tu tk degil kan?Sama jer lah...Hiks!Oklah..Aku sebenarnya plan nk buat keje..Tp mcm tkde mood..Esok lah kut..Maleh sudah..Heheheheh..Chow Chin Chow..

No comments: