Wednesday, April 3, 2013

TAHNIAH!


Berita yang sememangnya semua orang nantikan..Maka semua sudah pun mengetahui..Alhamdullilah..Tidak perlu lagi nak rahsia bagai..Aku pun terselamat..Hahahahah..Sepanjang aku mengetahui "tentang itu", ada yg bertanya..Tapi aku macam biasa zziippp lah kan..Dah nama pun rahsia..Hahahahah..Mana boleh bagitahu..Apa daaaa...So bila semua dah tahu, side aku,rasa lega sikit lah..Sebab takde lah macam terjaga2 sangat..Cuma macam biasa lah..Mengikut kehendak hatinya nak itu ini..Hahahahaha..Sekarang menanti due date la plak kan..Hehehehe..Sabar ajer lah eh..Dalam pada itu, gaduh tu sempat jua..Hahahahah..Tapi under control..Aku pulak macam biasa..Serabut sikit dgn keadaan ofis yang makin hari ntah pa pe..Kerja nasib baik semua masih elok perjalanannya..Ia cuma jadi macam lemau bila suasana ofis itu sendiri yang buat aku rasa macam nak pang je sesekor! Itu yang kekadang macam nk masuk ofis tu kemalasan kemelandaan..Hahahahahah..Ok lah..Aku sebenarnya mengantuk..Sebab tidur tak cukup..Then aku mudah terjaga dari tidur..Itu macam dari azali je gitu..Haish!Oklah!Nk sambung buat keje..Chow Chin Chow!

No comments: