Monday, June 10, 2013

WHATEVER


Aku kurang gemar betul kalau ada yang suka push itu ini dan sesuka hati mak nenek ko jer nk tentukan itu ini..Memang ada kena penangan dari aku lah jawabnya nanti..Buat masa ni aku masih relax..tapi ko tunggu lah sehari dua lagi..Memang kena lah..korang ingat aku takde keje lain ke?Banyak lagi keje yang perlu aku buat..Dengan keje aku lagi..Kerja akak aku lagi..Korang nak buat,buat jer lah..Pastu tanya mcm nak marah2..Buat jer lah sendiri!Semangatnya sekejap je..Pastu nan hado..Tak suka orang2 macam ni..Aku prefer focus apa yang aku buat sekarang..Kalau dengan korang buat aku stress tau!Suka hati korang lah nak buat apa..Tapi dah ada plan aku sendiri..Bukan penting diri sendiri ke apa..Cukuplah apa yang aku rasa sebelum ni yang buat aku rengsa tak sudah..Maka tunggulah aku nk buat apa ek..Heheheheh..Satu lagi..Tak suka bila aku serius orang main-main..Suka bagi aku hati mengelegak kan?Hiks!Oklah..Nk keluar ke lain..Chow Chin Chow..


No comments: